Dažnai užduodami klausimai D.U.K.


  • Kaip nusipirkti norimą prekę?

Visa informacija kaip nusipirkti reikiamą prekę Remparta.lt svetainėje yra pateikta „Kaip pirkti“ skiltyje. Užsakymą taip pat galite atlikti skambindami Remparta.lt pateiktais kontaktais arba el. paštu.

  • Per kiek laiko gausiu užsakytas prekes?

Jūsų užsakymas yra pradedamas ruošti iš kart po to, kai yra pateikiamas www.remparta.lt svetainėje. Gavus užsakymą, prekės yra paruošiamos ir pristatomos per 1- 3 d. d., išskyrus atvejus, kai tarp užsakytų prekių yra tokių, kurių pristatymo terminas yra ilgesnis nei 3 d. d. Jei siunta bus pristatoma ilgiau nei per 3 d. d. visais atvejais su Jumis nedelsiant susisieks Remparta vadybininkas ir pateiks visą pristatymo informaciją.

  • Ką reiškia prie prekės esantis užrašas „I krepšelį- užsakyti“; “Užsakyti“?

Šis užrašas reiškia, kad prekės pristatymas gali trukti ilgiau nei įprastai, t. y. ilgiau nei per 1-3 darbo dienas. Šias prekes galite įprastai įdėti į krepšelį ir užsakyti, o jų pristatymo terminas nuo 1 d. d. iki 2 mėn. Dėl tikslesnio pristatymo termino galite kreiptis pateiktais Remparta kontaktais.

  • Ką reiškia krepšelyje ir užsakymo formoje esanti frazė „Išankstinis užsakymas“?

Šis užrašas reiškia, kad prekės pristatymas gali trukti ilgiau nei įprastai, t. y. ilgiau nei per 1-3 darbo dienas. Šias prekes galite įprastai įdėti į krepšelį ir užsakyti, o jų pristatymo terminas nuo 1 d. d. iki 2 mėn. Dėl tikslesnio pristatymo termino galite kreiptis pateiktais Remparta kontaktais.

  • Kaip pristatomos prekės, jei krepšelyje tarp užsakomų prekių yra ir „Išankstinio užsakymo“ prekių?

Įprastai, visos užsakytos prekės yra pristatomos „vienu kartu“, tačiau, jei užsakyme yra prekių kurių pristatymo terminas yra ilgesnis nei 3 d. d. siunta gali būti dalinama į dalis pageidaujant klientui. Esant neįprastam pristatymo terminui (ilgesniam nei 1-3 d. d.) visais atvejais, yra susisiekiama su klientu ir aptariami pristatymo terminai.

  • Ką daryti, jei gavau sugadintą prekę/es? Arba noriu prekę/es grąžinti?

Siunčiant prekes per kurjerių tarnybas, retais atvejais pasitaiko, kad pristatymo metu siunčiamos prekės yra aplamdomos ar kitaip apgadinamos. Jei pastebimi akivaizdūs pakuotės apgadinimai pristatymo metu, galite atsisakyti priimti siuntą iš kurjerio, informuoti mus apie situaciją ir suruošime Jums naują siuntą. Jei priėmus prekes pastebėjote, kad šios aplamdytos ar kitaip sugadintos, susisiekite Remparta.lt pateiktais kontaktais ir problemą bandysime kuo greičiau išspręsti.

Įprastais atvejais įsigytas prekes Remparta.lt per 2 savaites nuo pirkimo datos galima grąžinti adresu Kaunas, Veiverių g. 47A, jei šios atitinka šias sąlygas: prekės yra nesugadintos; nepažeista pakuotė; turite pirkimo dokumentą. Jei prekės atitinka šias sąlygas, jas galima pristatyti arba atsiųsti nurodytų adresu. Įvertinus grąžintų prekių būklę, jei jos atitinka minėtus reikalavimus, pinigai už grąžintas prekes per 2 sav. yra grąžinami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą arba išduodami grąžinimo metu su pinigų išdavimo kvitu.

  • Ką daryti, užsakiau prekes, tačiau negaunu informacijos apie atlikto užsakymo būseną?

Užsakymo būsenos atnaujinimai yra siunčiami el. paštu, kurį nurodėte užsakymo formoje atliekant užsakymą. Jei pasirinkote prekes atsiimti mūsų prekybos vietose, užsakymo būsenos pasikeitimus gausite el. paštu ir/arba sms žinutėmis. Jei esate registruotas vartotojas, užsakymo būseną galite sekti savo paskyroje. Jei vis tiek turite klausimų dėl užsakymo būsenos, galite kreiptis Remparta.lt pateiktais kontaktais.

  • Ką reiškia gautas laiškas „Jūsų užsakymo būsena atnaujinta“ el. paštu?

Tai reiškia, kad Jūsų užsakymo būsena pasikeitė, kaip nurodyta pranešimo viduje. Būsena „Prekė/es perduodamos pristatymui“ reiškia, kad Jūsų siunta yra paruošta ir yra perduodama kurjeriams, kad šie pristatytu prekes Jums. Būsena „Užsakymas ruošiamas“ reiškia, kad siunta dar yra komplektuojama (ruošiama) ir dar nėra perduota kurjeriams-pristatymui. Būsena „Užsakymas paruoštas“, reiškia, kad Jūsų užsakytos prekės yra paruoštos ir jas galite atsiimti prekybos vietoje. Būsena „Laukiama apmokėjimo“ reiškia, kad Jūsų užsakymas dar neapmokėtas arba užsakymo apmokėjimas dar nepasiekė mūsų banko sąskaitos.

  • Ką daryti, jei norimos prekės nerandu arba nėra įkeltos prekės nuotraukos?

Neradus reikiamos prekės visada galite susisiekti Remparta.lt pateiktais kontaktais ir mes Jums padėsime rasti reikiamą prekę. Jei puslapyje pasigendate prekių nuotraukų, galite kreiptis info@remparta.lt ar kitais kontaktais ir mes skubiai išspręsime problemą bei Jus informuosime. Dėl techninių galimybių, didelė dalis mūsų siūlomo prekių asortimento nėra sukelta internetinėje parduotuvėje, tad neradus reikiamos prekės rekomenduojame Jums su mumis susisiekti pateiktais Remparta.lt kontaktais.

  • Ką daryti, jei noriu atšaukti arba pakeisti siuntos pristatymo duomenis?

Jei norite pakeisti siuntos pristatymo, gavėjo, kontaktinius ar kitus duomenis, visada tai galite padaryti susisiekdami su mumis info@remparta.lt ar kitais kontaktais ir pateikdami pakeitimo duomenis, mes nedelsiant atnaujinsime informaciją.

  • Ką daryti, jei noriu pakeisti užsakyme esančias prekes?

Jei atlikote užsakymą ir norite jį pakeisti, prekes galite pridėti bei atimti, keisti jų kiekius susisiekiant su mumis info@remparta.lt ar kitais kontaktais ir mes nedelsiant atnaujinsime Jūsų užsakymą. Jei užsakėte prekes per du užsakymus, dėl Jūsų patogumo su Jumis susisieksime ir pasiūlysime siuntas apjungti ir taip sutaupyti.

  • Ką daryti, jei nežinau kokių kėbulo detalių man tiksliai reikia?

Esant neaiškumams dėl detalių pritaikymo, formos ar kitus klausimus, pažeistų automobilių nuotraukas ar kita informaciją galite atsiųsti info@remparta.lt ir mes Jums padėsime rasti reikiamas prekes.

  • Ką daryti, jei kitur prekę radau pigiau?

Mes stengiamės išlaikyti mažiausias kainas rinkoje, tad radus prekę pigiau, galite visada kreiptis į mus info@remparta.lt nurodant pigesnės prekės šaltinį (įrodymą) ir mes pasistengsime „padaryti geriausią kainą“.

  • Ką daryti jei neturiu tikslaus prekių pristatymo adreso?

Prekes pristatome visoje Lietuvoje, jei neturite tikslaus adreso, ne bėda, Jūsų patogumui kurjeris būdamas netoli Jūsų, su Jumis susisieks ir aptars tikslią pristatymo vietą.

  • Ką daryti jei prekių pristatymo metu negalėjau priimti prekių?

Užsakytas prekes mūsų el. parduotuvėje yra bandoma pristatyti 3 kartus (3 darbo dienas). Kurjeris su Jumis susisieks ir aptars Jums tinkamą pristatymo vietą bei laiką. Iškilus klausimams visuomet galite kreiptis info@remparta.lt ir mes Jums pateiksime visą su užsakymo pristatymu susijusią informaciją.

  • Ar galima atsiskaityti banko kortele?

Taip, tiek prekybos vietoje, tiek kurjeriams prekių pristatymo metu galite atsiskaityti banko kortele.

  • Ką daryti jei man reikalinga PVM sąskaita faktūra? Kur galiu rasti sąskaitą?

Pristatomoms prekėms sąskaita faktūra yra visuomet išrašoma užsakymo formoje pateiktais duomenimis. Norint, kad sąskaita būtų išrašoma juridiniam asmeniui, užsakymo formoje reikia pasirinkti „juridinis asmuo“ langelį, ir užpildyti atsiradusius juridinio asmens duomenų laukelius. Pristatomų prekių sąskaitos faktūros yra visuomet priklijuojamos prie siuntos prie/po siuntimo etikete. Pageidaujant sąskaitą galime atsiųsti el. paštu info@remparta.lt.

  • Ką daryti, atlikau užsakymą, tačiau negavau užsakymo patvirtinimo laiško el. paštu?

Jei negavote el. paštu užsakymo patvirtinimo, rekomenduojame patikrinti laiškus patenkančius "spam" dėžutę. Visais atvejais paspaudus "pateikti" užsakymą, mes iškart jį matome savo sistemoje ir pradedame vykdyti. Dėl užsakymo patvirtinimo neaiškumo, galite kreiptis info@remparta.lt ir mes skubiai Jums atsakysime.

  • Ar galima gauti nuolaidos kodą?

Taip, nuolaidos kodų galite ieškoti mūsų Facebook puslapyje https://www.facebook.com/uabremparta/ puslapį arba juos gauti tam tikrų akcijų metu el. paštu.

Taip pat, jei esate nuolatinis mūsų klientas, pagal perkamumo apimtis mes galime Jums suteikti nuolaidą visam asortimentui (registruotiems klientams) dėl nuolaidos prašome kreiptis info@remparta.lt.